2012. november 9., péntek

Kritika ~Chapter 1.



Hát meg kell mondanom, mikor megláttam a címet, nagyon boldog lettem! Ramóna a lány neve és az enyém is ^^ 

Kinézet: Szerintem ez a sablon, (nem ismerem a bloggert,  de azt hiszem ez az.) nem olyan jó. A címet és alatta az ismertetőt alig lehet elolvasni. Azzal valamit kéne csinálni, talán másik háttér, vagy valami fejléc, de a többi tetszik. 

Tartalom: A történet maga nem rossz. Viszont szerintem nagyon ugrálsz. A részek rövidek is, és szinte az egész csak párbeszéd. Szerintem nem ártana, ha leírnád az érzéseket, vagy jobban részleteznéd a dolgokat. A bejegyzésekben, pedig nem írunk olyat hogy: 100%, hanem akkor írd ki számmal. :) 

Most így csak ennyit tudtam írni! Köszönöm, hogy kértél tőlem kritikát. Gyere máskor is a blogomba. :)
HA VALAMIBEN SEGÍTHETEK, AKKOR CSAK ÍRJ RÁM FACEBOOK-ON VAGY BÁRHOL, SZÍVESEN ADOK TANÁCSOT! :) 

3 megjegyzés:

  1. Kedves Ramii!
    Sajnálom, hogy kommentben írok neked, de nem láttam más lehetőséget. Az én blogomról is írnál kritikát?:)
    Puszil: Zorka

    VálaszTörlés