2012. november 10., szombat

Kritika ~Chapter 2.



 A fejléc az egyszerűen csodálatos! Diana csodás munkát végzett. Szó szerint "szerelmes" lettem a blogod kinézetébe. Az elrendezés és nagyon praktikusan megvan oldva. A színek összeillenek, nagyon jó munkát végeztél. A betűtípusok is illenek az egész bloghoz. Mást nem tudok mondani mint, CSODÁLATOS. És ezt még napokig írhatnám. 

Nagyon tetszik, ahogy írsz. Jól leírod a dolgokat. Én szeretem, ha a részekhez van zene ajánló, főleg ha passzol a részhez, s ez nálad ismét csak megvan. Semmi rosszat nem tudok mondani.  TÖKÉLETES amit csinálsz :)  Gratulálok! Remélem sok-sok sikered lesz a blogoddal! Minden jót. 

                                                             Ramii.

5 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Nagyon, nagyon köszönöm a kritikát és amit írtál is. Sokat jelent, hogy így gondolod, mert nagy csodálója vagyok a történetednek, ezt tőled nagyon jó "hallani" /olvasni/.
    Köszönöm.:)♥
    Puszil: Zorka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon kedves vagy! :) és örülök, hogy számít neked a véleményem! Köszönöm!! :)♥

      Törlés
  2. szió! :) kérhetnék én is egy kritikát? :)
    http://harryzayn1d.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziia, persze! :) vagy ma este, vagy holnap kint lesz! :)

      Törlés
    2. Szia:) Kérhetnék én is?:$ http://edinacrossandonedirection.blogspot.hu/ előre köszönöm :DDDD

      Törlés