2012. augusztus 14., kedd

Halihó!

Sziasztok! Bocsánat, amiért egy külön bejegyzést pazarolok erre, de sok új ötletem lett. Arra gondoltam, mi lenne ha írnék 2. évadot is? ERRŐL A VÉLEMÉNYETEKET ÍRJÁTOK MEG KOMIBA! Kíváncsi vagyok ki olvasná. A másik, frissült a Bevezető!!! Olvassátok, el, arról is véleményt!! Ha erre a bejegyzésre ma meglesz a 3 "tetszett" és legalább 3 komi arról, hogy mi a véleményetek akkor hozom az új részt!! xx

és egy kis zene nektek, (elárulom, én irtó boldog vagyok tegnap óta..)

4 megjegyzés:

  1. Whíí ez nagyon jó ötlet. *-* Tutira veheted hogy ÉN BIZTOSAN fogom olvasni, nagy örömmel és kíváncsian! :D

    VálaszTörlés
  2. juhuuu!legyen 2. évad is!!:DD

    VálaszTörlés
  3. Szia! Ez nagyon jó ötlet! Én biztos olvasni fogom, és szerintem még sokan mások is mert nagyon jó a történet! :D

    VálaszTörlés
  4. jó ötlet *-* én biztosan fogom olvasni :DD

    VálaszTörlés