2012. augusztus 31., péntek

Díj!

Idenézzetek!! Kaptam egy díjat!! Nagyon hálás vagyok érte!!




1, Irj 11 dolgot magadról
2, Válaszolj a jelölő 11 feltett kérdésére
3, Irj te is 11 kérdést
4, Jelölj, és linkelj 11 embert

Magamról:

1, 15 éves leszek novemberben.
2, Régen a társastánc volt a hobbim! Imádtam!! Aztán ott kellett hagynom.
3, Egyke gyerek vagyok. Volt egy féltestvérem, de sajnos már nincsen köztünk.
4, Nagyon szeretek olvasni. Tervezem a SZJG olvasását is, de pillanatnyilag Lakatos Levente könyvei a kedvencem.
5, Nagyon lusta vagyok.
6, Nem szeretem azokat az embereket, akik megjátsszák magukat.
7, Szintén utálom a kétszínű embereket. (sajnos sokat ismerek..)
8, Szeretek írni!!
9, Szeretem az olvasóimat! Ők adnak nekem erőt!
10, Sok embert ismertem meg az 1D-nek köszönhetően, amiért nagyon hálás vagyok! Így már van egy fogadott nővérkém! S egy fogadott húgom!
11, Van twitterem. (@Ramona_Croatian) És van facebook-om is! Ki hitte volna igaz? http://www.facebook.com/horvath.ramii


Kérdések:

1.Teljes neved? Horváth Ramóna Anna (én személy szerint nem szeretem a nevem.)
2.Korod? 14
3.Kedvenc állat? kutya, macska, hörcsög
4.Hobbid? régen a táncolás volt, most rajzolás, olvasás, írás.
5.Milyen zenéket szeretsz az 1D-n kívül? Rihanna, Justin Bieber, SP, Nicki Minaj, és még sok más!
6.Alacsony vagy? hát nem tudom mi számít alacsonynak. ha az iskolai tornasort nézem akkor igen. vissza fele én vagyok a 7. a 17-ből. és vagyok olyan 165 cm körül.
7.Miért írod a blogod? A blogomat miért írom? Ez jó kérdés. Eleinte, csak a barátaim olvasták, (volt osztálytársaim) aztán később egyre többen. Talán azért írom, mert sok pozitív vissza jelzést kapok, ami erőt ad azért, hogy tovább folytassam, mert megéri.
8.Várod a sulit? Egyáltalán nem váron. Félek a 9.-től.
9.Szereted a matekot? Nem szeretem! Utálom! Év végén is csak 3-as voltam belőle..
10.Hányadikos leszel idén? 9.-es.
11.Milyen blogokat szeretsz még olvasni? amiben van izgalom. én általában úgy válogatok, hogy elolvasom az első részt, vagy bevezetőt, éppenséggel prológust. ha az megfogott, akkor olvasom tovább.

Kérdéseim:

1.Teljes neved?
2.Korod?
3.Van testvéred?
4.Kedvenc színed?
5.Most mi az aktuális kedvenc zene számod?
6.Mi fogott meg a fiúkban? 
7.Miért írod a blogod?
8.Ki a kedvenc banda tagod?
9.Hányas tanuló vagy?
10.Hányadikos leszel idén?
11.Mi az amit leginkább szeretsz magadban?

Küldöm:

http://iwannafeel-1d.blogspot.hu/
http://waytothebroadway.blogspot.hu/
http://stolemyheart001.blogspot.hu/
http://ibecamefamous-adreamcometrue.blogspot.hu/

6 megjegyzés:

  1. a dij örömére, kapunk ma uj fejezetet? *o*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem igen, mert igen csak rossz idő van itt felénk, fesztiválozni szerettem volna, (mert az van a városban.) abból szerintem semmi sem lesz :(

      Törlés
  2. whíí gratula!! megérdemelted, ügyes vagy! :D

    VálaszTörlés
  3. Nagy gratula, és az SzJG-t minél hamarabb olvasd el, nem fogod tudni letenni, nekem elhiheted,tapasztalatból mondom :)

    VálaszTörlés
  4. Mikpr lesz kövi??mert igy csak meghalasztasz :D :/ siess :ss

    VálaszTörlés