2012. december 23., vasárnap

Második díjam!! *--*

Élősszőr is köszönöm szépen L* -nek. Nem számítottam egy díjra, főleg, hogy már hosszú idő óta bejegyzést sem írtam. Nem olvasok igazán blogokat, tehát a tovább küldős része kimarad! :$ Egyszer már elküldtem azoknak, akiknek a blogát olvasom :)

Kérdések:

1. Mi a kedvenc filmed? 

- Felhők felett 3 méterrel, Szerencsecsillag, (mivel karácsony ezért amúgy is aktuális) Reszkessetek betörők, Holiday

2. Mit választanál szuper erődnek?  

- Én a repülést választanám. Az nagyon klassz, vagy hogy értsek az állatok nyelvén. :)

3. Mi késztetett az írásra? 

- Sok könyvet olvastam. Szerettem volna olyan lenni, mint a "nagyok".  S valami hasonló jót elérni az írásommal. :)

4. Hova utaznál el egy hétre? 

- Valami csendes kis faluba. (nem Magyarországra inkább Angliába)

5. Mi a kedvenc időtöltésed? 

- Rajzolás, olvasás, facebook.. :$, sétálás, TV nézés :)

6. Mi a kedvenc idézeted? 

-  nem idézet, inkább mottó. Follow your dreams azaz  Kövesd az álmaidat. :) de ha már idézet volt a kérdés talán ez: Ha valakit nem tudsz kiverni a fejedből, akkor az talán azért van, mert ott a helye. -nagyon igaz ez rám-

7. Melyik a kedvenc One Direction zeneszámod? 

- Another world. Ez volt az első szám amit hallottam tőlük. :)

8. Ki a kedvenced a bandából? Miért? 

-Harry. Hogy miért nem tudom. :$ de amúgy mindenkit ugyanúgy szeretek. :)

9. Ki a példaképed? 

- Mondhatnék énekest, írót, sportolót de igazából nincsen. Sok ember van akire felnézek, de kimondott példaképem nincsen.

10. Kik tudnak arról, hogy blogot írsz? 

- Családom, barátaim, és olyanok akiket közelről ismerek.

11. Hogyan látod magad 10 év múlva? 

-Hát gondolkozzunk csak...   Igazából nem tudom. 10 év múlva 26 éves leszek. Szeretnék akkor már boldog párkapcsolatban lenni, de olyan szinten, hogy elképzelhető legyen az esküvő. Szeretném, hogy mindenem meglegyen! :D És.. talán valami komolyabb KÖNYVEL is megpróbálkoznék :)


Jó olvasást! Köszönöm még egyszer, s remélem ezáltal a kérdések által, egy kicsit jobban is megismertetek engem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése